Etykiety

piątek, 30 września 2011

sroda moja i czwartek

 fot. Mary
buty - Ryłko
 zakolanówki -  bershka, jeśli dobrze pamiętam
 spódnica - Quiosque
bluzka - no name
kardigan - new look





fot. Mary
buty - Ryłko
skarpety, spodnie, żakiet - Reserved
bluzka - no name 
torba - River Island

Jak po mnie widać lubię różnorodność. Nie trzymam się sztywnych zasad, nie kupuję ślepo tego, co jest w danej chwili trendy.
Lubię zakupy okazyjne, jak żakiet, który bardzo mi się podobał, a kupiłam nowy za niewielkie pieniądze. 
Buty... w nich się zakochałam, pasują mi do wszystkiego, chciałam w kolorze naturalnej skóry, ale ten fason tylko w czerni wydali... Cóż, wzięłam i czarne, noszę je wnet do wszystkiego, są tak wygodne, że zapomniałam o innych moich butach!
Buziaki dla wszystkich!
Piękna pogoda na weekend niech sprzyja dobrym nastrojom!



A to zrobione przeze mnie dla mnie etui na ukochany telefon! Błyszczy tak jak  lubię!

2 komentarze:

  1. oba zestawy bardzo fajne, takie niewymuszone

    OdpowiedzUsuń
  2. buty <3
    zapraszam do zadawania pytań w moim nowym poście oraz do obserwowania ;)

    OdpowiedzUsuń